יום רביעי, 13 ביוני 2018

שירותי הסעות לתיירים


שירותי הסעות יכולים להתאים לתיירים שמגיעים לישראל לתקופה קצרה או ארוכה. במהלך ביקור קצר ניתן להשתמש בשירות מן הסוג הזה בשביל לחסוך את התלות בתחבורה ציבורית, להגיע מהר יותר ממקום למקום וכמובן להרגיש נוח במהלך הנסיעה. במהלך ביקור ארוך יש משמעות גדולה להקצאה צמודה של שירותי הסעות עבור משפחות עם ילדים וקבוצות תיירים גדולות.
השאלה המתבקשת היא מה היתרונות של שירותי הסעות לתיירים בהשוואה לאלטרנטיבות שעל הפרק ולמה כדאי לבחור בשירות הזה. הנה כמה שיקולים שעשויים להטות את הכף:
א. מגוון רחב של רכבי הסעות — היתרון הכי גדול של שירותי הסעות הוא שהיא יכולה להעמיד לרשות תיירים רכבים שמתאימים בדיוק לצרכים שלהם. בניגוד לחברת השכרת רכב שמציעה רכבים פרטיים בלבד, חברת הסעות מחזיקה במיניבוס ואוטובוס ולכן היא מבטיחה שירות בהתאמה אישית לכל קבוצת תיירים.
ב. חיסכון בהוצאות — משתלם יותר לשכור את שירותיה של חברת הסעות לתיירים מאשר לחפש פתרונות תחבורה אחרים. החיסכון בהוצאות בא לידי ביטוי במחיר הנוח על ההסעות ובעובדה שהתיירים לא צריכים לבזבז זמן על המתנה לתחבורה ציבורית. מעבר לכך, שירותי הסעות משתלמים יותר מנסיעה במוניות ספיישל.
ג. רמה גבוהה של מקצועיות — רכבי הסעות לתיירים מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר על מנת להציע חווית נסיעה אולטימטיבית לתיירים מכל רחבי העולם. הרמה הגבוהה באה לידי ביטוי באבזור המלא של הרכב, במערכת המיזוג, במקומות האחסון, בריפוד של המושבים, בחגורות הבטיחות ועוד.
כך מוצאים הסעות לתיירים
קבוצת תיירים קטנה או גדולה שמתכננת להגיע לישראל יכולה להשוות בין חברות שונות בתחום ההסעות. כדאי להקדיש את ההשוואה לפרמטרים כגון מספר שנות ניסיון של החברה, מספר הרכבים שעומד לרשותה, סוג הרישוי של הנהגים המוסמכים, זמינות וכמובן התחייבות לעמידה בלוח זמנים.
מבחינת מחיר, לא תמיד השירות הזול ביותר הוא גם הכי משתלם עבור תיירים. השוואה בין חברת הסעות צריכה להתייחס לשאלת המחיר אך לשים לב גם לשאר הפרמטרים. בצורה כזו ניתן למנוע הוצאות מיותרות על שירותי הסעות לתיירים ועדיין להבטיח עבורם את השירות הטוב הוצאות מיותרות על הסעות לתיירים ועדיין להבטיח עבורם את השירות הטוב והמשתלם ביותר.
המאמר " שירותי הסעות לתיירים" פורסם לראשונה טיולי הנשיא חברת הסעות מדיום
medium.com/@hanassitours2013

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה