יום שלישי, 26 ביוני 2018

חשיבות הנסיעה עם נהגים מורשים

רמת הנהגים קובעת את איכות ההסעה והשירות עבור הלקוח. עם זאת, הרבה לקוחות לא בודקים האם מדובר בנהגים מורשים ומי אחראי עליהם. האחריות על נהגים מורשים יכולה להיות של קצין בטיחות או של איש מקצוע אחר מטעם החברה. הדבר החשוב הוא לוודא שמדובר בנהגים מורשים וכך להשיג יתרונות משמעותיים.

 הנה כמה סעיפים שמסבירים היטב את החשיבות של נסיעה עם נהגים מורשים בלבד:
א. ביטוח — רישום מסודר של נהגים מאפשר לחברת הביטוח להעניק כיסוי לתאונות ונזקי רכוש או גוף. רק נהגים מורשים יכולים להחזיק בביטוח בתוקף שמגן גם על הנוסעים ולכן זה משהו שחשוב לבדוק בשלבים הראשונים של השוואה בין שירותי הסעות.
ב. מציאת גורם אחראי — קל יותר למצוא גורם שאחראי על תקלות, טעויות ובעיות באמצעות יצירת קשר עם חברת הסעות שמעסיקה נהגים מורשים בלבד. ההסמכה והרישוי מבוצעים על ידי משרד התחבורה וניתן לפנות לרשויות על מנת למצוא גורם שאחראי על בעיות מסוימות.
ג. תחושת ביטחון — יש הרבה נוסעים שמרגישים בטוחים יותר כאשר הם משתמשים בשירותיה של חברה עם נהגים מורשים. תחושת הביטחון האישי קריטית בהסעות קבועות כמו במקומות עבודה אך היא משמעותית גם בשירותים חד פעמיים כגון הסעות לאירועים.

נהגים מורשים בלי תוספת מחיר

יש לציין שנסיעה עם נהגים מורשים לא בהכרח מחייבת הוצאות גבוהות יותר מצד הלקוחות. רוב החברות שמעסיקות נהגים מורשים מציעות מחירים אטרקטיביים על מנת לפתות לקוחות, ויש תחרות שמסייעת לירידת מחירים גם בענפי התחבורה הציבורית והמוניות. במילים אחרות, לקוחות שמתעקשים לנסוע רק עם נהגים מורשים מבינים שמדובר ביתרון בעל ערך מוסף ובמשהו שמהווה חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים.

הרישוי בענף הרכב מתבצע לפי קריטריונים מסוימים שנקבעים על ידי מוסדות בינלאומיים. נהג הסעות יכול לקבל רישיון רק אם הוא עומד בקריטריונים האלה, אין לו רישום פלילי במשטרת ישראל ואין מאחוריו תאונות דרכים. אלו הדברים 
הקטנים שקובעים את רמת המקצועיות של הנהג ולאחר מכן משליכים גם על הנהיגה שלו במסגרת שירותי הסעות שונים.


המאמר " חשיבות הנסיעה עם נהגים מורשים" פורסם לראשונה בטיולי הנשיא חברת הזעות מדיום
June 26, 2018 via medium.com/@hanassitours2013

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה