יום שני, 18 ביוני 2018

הצעות לימי כיף וגיבוש


לא משנה באיזו מסגרת מדובר, יום כיף הוא אחד מהימים הכי מהנים שיש. המטרה היא להתגבש ולעשות חיים כאשר צריך לצבור כמה שיותר זיכרונות מהיום המיוחד הזה בין אם מדובר במקום העבודה או בארגון כלשהו. אם אתם מחפשים לצאת עם העובדים ליום מיוחד, הנה כמה רעיונות שיכולים להתאים גם לכם.
פארק מים לבילוי רטוב ובלתי נשכח
בילוי משותף בפארק מים לכל העובדים שלכם יכול להיות אחד הימים המיוחדים שהם ייזכרו לתמיד. גם אם מישהו מהצוות לא נפתח מספיק, ברגע שעולים גבוה כל כך למגלשות המים והאדרנלין מגיע לרמות שיא, כולם נפתחים, צוחקים ונהנים. זה יכול להיות אחד הימים הכי כיפים שיהיו להם באופן כללי ולא רק בתור ימי כיף בעבודה, כאשר יום כזה מתאים לכל צוות אחר ולאו דווקא צוות מהמשרד. הבילוי הזה לא יקר יחסית ועם הסעות לימי כיף מטעם חברה מנוסה, הלוגיסטיקה תהיה די פשוטה.

לייזר טאג וחדר בריחה
אם בא לכם יום כיף שאינו רטוב ומשהו קצת יותר עירוני, תוכלו לקחת את כל העובדים ללייזר טאג. הלייזר טאג הוא למעשה מתחם סגור שבו תוכלו להתחלק לקבוצות ופשוט להילחם זה בזה, כמובן הכל בצורה בטוחה. כולם יקבלו רובים וקסדות ויתחילו לירות קרני לייזר זה בזה כאשר בכל פעם שתפגעו יהיו רעשים שיסמנו על כך ורמת הדיוק קרובה מאוד למציאות. גם חדר בריחה יכול להיות דבר מעניין באותו היום, כאשר הדגש בשתי הפעילויות הללו היא העבודה הקבוצתית שתגבש אותם, יחד עם ההנאה שהם יחוו. כמו כן, ניתן ליצור כמה פעילויות כאלו ביום אחד מה שמוסיף לעניין.

על האש בים ליום של סתלבט
העובדים שלכם רוצים ליהנות ביום כיף ואחת מההנאות הכי גדולות היא לא לעשות כלום. לאו דווקא תצטרכו לחפש איזו פעילות מעניינת ואנרגטית, העובדים שלכם ברובם יהיו אנשים מבוגרים, אולי אף עם ילדים, אולי בכלל סטודנטים, ולמעשה כולם יאהבו את הסתלבט הרגוע בים שכל ישראלי צריך. תארגנו כמה אוהלים שייפתחו בשבילכם בים, תזמינו קייטרינג שיפנק אתכם עם על האש ושייקים, אפשר גם אלכוהול כדי להשתחרר, ואפשר גם לחשוב על משחקי חברה או פעילויות קטנות יותר.

יום טיול בצפון או בדרום
עוד אחת מהאפשרויות הכי טובות שיש היא יום טיול. הכוונה היא לטיול אמיתי, כזה שיצריך את העובדים שלכם ללבוש בגדי טיולים, נעלי הרים ולצאת יחד כדי לראות את הארץ הנפלאה יש לנו. הסעות לימי כיף יכולות לקחת אתכם גם למסלולי טיולים, כאשר תוכלו לבחור יחד את המקום שיהיה בצפון או בדרום כאשר תוכלו גם לארגן לסוף המסלול על האש או פויקה מגניבים. תוכלו גם לשלב בטיול אטרקציה כמו קיאקים בירדן או אומגות אך זה כבר תלוי במקום שאליו תבחרו לצאת.

המאמר "הצעות לימי כיף וגיבוש" פורסם לראשונה בטיולי הנשיא חברת הסעות מדיום
/medium.com/@hanassitours2013 June 18, 2018 via

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה